۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

آقای خامنه ای یک کاری کن که اگر دستگیر شدی عکس هایت با چادر شاید هم با بی کی نی منتشر نشه.

آقای خامنه ای یک کاری کن حداقل اگر دستگیر شدی یا فرار کردی (ایضا در مورد میراث خواران احتمالی جنابعالی) عکس هات با لباس زنونه و چادر مقنعه شاید هم با بی کی نی .....( خدا رو چه دیدی!) منتشر نشه. کفش پرت کردن اون خبرنگار عراقی رو دیدی؟ دیدی کفشی که انداخته بود یک روز به سمت خودش برگشت؟ ......قبر خودتون رو گود تر می کنید از ما گفتن بود.


--------------------------------------------------------------------
آقای مجید توکلی من تا امروز شما را نمی شناختم ولی وقتی عکس های فارس نیوز را دیدم
متوجه شدم حتما شما استخوان در گلوی حکومت جور- خوار در چشم مقام معظم رهبری - سوهان روح

مته مغز وخوره جون_ این ارازل و اوباش بودین. شما الان ناراحت به نظر می رسین ولی ناراحت نباشین قبل از اینکه شما رو تحقیر کرده باشند پستی و فرو مایگی خودشون رو نشون دادند. با این کارشون ثابت کردند که :
هر چقدر که ادعا می کنند بزرگ و بر حق هستند به همان اندازه بی اخلاق و بی حیا هستند.
(این اسلام دین حیاست همینه دیگه؟)به خوبی نشان دادند که در اندیشه آنان زن همان چیزی است که در دین مبین اسلام آمده .
این کار به نوعی توهین به زنان جامعه ما بود البته انتظاری جز این هم نبود






۲ نظر:

  1. آقای توکلی این بیشرمان تاریخ از هیچ دروغی برای چند روز بیشتر تکیه زدن بر مسند پر از کسافتشان ابا ندارند. برادرم تودر شمار شجاع ترین افرادی هستی كه تاریخ بیاد خواهد آورد. دانش آموخته شجاعی كه چه بسا هنوز جای ضربات تازیانه و اثرات شکنجه این دیو سیرتان کرگدن شمایل را بر بدن مردانه ات یدک میکشی، اما آنچنان شهامت و شجاعت و مردانگی در وجودت انباشته است كه همه انها را به سخره گرفتی وقتی مردانه بر آن سکو كه از بالاترین بام ها نیز بالاتر است بدون ترس و واهمه سخن راندی. زینت تو بتن مردانه تست، و لباس آنچیزیست كه دیوان و شیاطینی همچون خامنه ی خودرا در پشت آن پنهان میکنند. اگر یکجو شهامت دارند رهبر مفت گویشان را وادار کنند كه تنها ۵ دقیقه بدون سگهای هار زنجیری خود در یکی از اماکن یکی از شهرها ظاهر شود و فقط ۴ کلمه نطق کند. خیلی دلم میخواهد كه آنوقت خامنه ای را ببینیم كه آیا چیزی از وجود نحسش باقی خواهد ماند كه قابل پوشش باشد!!!!

    پاسخحذف
  2. موضوع تنها حماقت این حکومت خائن است همه میدانند اگر کسی قرار باشد با لباس مبدل فرار کند لااقل آن همه ریش را اصلاح میکند. ای خاک بر سرشان تنها عذاب خود را مهیبتر میکنند.

    پاسخحذف